MITEL OPENSCAPE BUSINESS

Unify Openscape Business IP Τηλεφωνικά Κέντρα

To OpenScape Business είναι το προηγμένο IP και ψηφιακό τηλεφωνικό κέντρο το οποίο παρέχει τις πλέον σύγχρονες IP δυνατότητες και εφαρμογές Unified Communications και Call Center. Το OpenScape Business διακρίνεται για την αξιοπιστία, την ασφάλεια και τις πλούσιες δυνατότητες που παρέχει στην επιχείρηση καθώς:

  • Υποστηρίζει την σύνδεση κάθε είδους γραμμών (ISDN BRI/PRI, PSTN, SIP) καθώς και την διασύνδεση με άλλα τηλεφωνικά κέντρα.
  • Υποστηρίζει την σύνδεση κάθε είδους τηλεφωνικών συσκευών όπως:
    • οι ψηφιακές συσκευές Unify Openscape CP TDM και Openstage TDM
    • οι IP ψηφιακές συσκευές Unify Openscape CP IP και Openstage IP
    • οι SIP και αναλογικές συσκευές άλλων κατασκευαστών
    • οι ασύρματες συσκευές Unify Openscape S6, SL6, R6 σε συνδυασμό με την χρήση κεραιών DECT σε εγκαταστάσεις που απαιτείται μεγάλη εμβέλεια.
  • Διασυνδέεται με την cloud εφαρμογή τηλεφωνίας “Unify Phone for Openscape” που ενισχύει την κινητικότητα των εργαζομένων.
  • Διαθέτει εφαρμογές Unified Communications και Contact Center οι οποίες συμβάλλουν στην καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών.

Η οικογένεια των OpenScape Business περιλαμβάνει 4 μοντέλα κέντρων τα οποία διαφέρουν κυρίως ως προς την επεκτασιμότητα τους όπως παρουσιάζονται στην συνέχεια.


OpenScape Business X1R

Το OpenScape Business X1R (Rack mount) και X1W (wall mount) έχει αρχική διαμόρφωση 8 Ψηφιακά και 4 αναλογικά εσωτερικά και δυνατότητα επέκτασης μόνο με licenses για:

  • SIP γραμμές (max.60)
  • IP εσωτερικά (max.500)

OpenScape Business X3R

τα OpenScape Business X3R (Rack mount) και X3W (wall mount) με αρχική διαμόρφωση 8 Ψηφιακά και 4 αναλογικά εσωτερικά και δυνατότητα επέκτασης με προσθήκη καρτών γραμμών και εσωτερικών, καθώς και με licenses για IP εσωτερικά και SIP γραμμές για:

  • SIP γραμμές (max.120)
  • IP εσωτερικά (max.500)
  • TDM εσωτερικά (max. 24 ψηφιακά / 20 αναλογικά)

OpenScape Business X5R

τα OpenScape Business X5R (Rack mount) και X5W (wall mount) με αρχική διαμόρφωση 8 Ψηφιακά και 4 αναλογικά εσωτερικά και δυνατότητα επέκτασης με προσθήκη καρτών γραμμών και εσωτερικών, καθώς και με licenses για IP εσωτερικά και SIP γραμμές για:

  • SIP γραμμές (max.120)
  • IP εσωτερικά (max.500)
  • TDM εσωτερικά (max. 56 ψηφιακά / 68 αναλογικά)

OpenScape Business X8

το OpenScape Business X8 που έχει την μεγαλύτερη επεκτασιμότητα σε γραμμές, ψηφιακά και αναλογικά εσωτερικά δεδομένου ότι μπορεί να διαμορφωθεί με 1 έως 3 ερμάρια για προσθήκη καρτών γραμμών και εσωτερικών, καθώς και με licenses για IP εσωτερικά και SIP γραμμές για:

  • SIP γραμμές (max.120)
  • IP εσωτερικά (max.500)
  • TDM εσωτερικά (max. 384 ψηφιακά / 384 αναλογικά)

Επιπλέον, το Openscape Business διατίθεται και σε software-based έκδοση, το OpenScape Business S, το οποίο είναι δυνατό να λειτουργήσει σε standard server (soft switch) ή σε virtualized περιβάλλον VMware – vSphere / Microsoft Hyper-V / Google Cloud Platform (GCP) / KVM,  και να επεκταθεί με την προσθήκη licenses μέχρι 180 SIP γραμμές και 1500 IP εσωτερικά!

Όλα τα μοντέλα Openscape Business υποστηρίζουν τη λειτουργία των Unified Communications εφαρμογών myPortal για Windows και Mac. Οι εφαρμογές myPortal διαθέτουν πλήθος UC features (αναφέρονται στο κάτωθι πίνακα) που  διευκολύνουν την εργασία και την συνεργασία των χρηστών και συμβάλουν στην ταχύτερη εξυπηρέτηση των πελατών.

UC features

  • Presence
  • Conference server
  • Favorites list
  • Directories
  • Click & Dial
  • Call Journal
  • Screen pop-up
  • Call Recording
  • Voicemail to email
  • Fax server
  • Call Forwarding
  • Instant Messaging

 Υπάρχουν 4 versions myPortal εφαρμογών από τις οποίες μπορεί να επιλέξει ο χρήστης:


myPortal @work

Το myPortal @work λειτουργεί σε Windows και MacOS. Διαθέτει Favorites, Presence, Call pop up, Chat, Search, Hotkey dialing κ.α. Υποστηρίζει την λειτουργία VoIP softphone σε Η/Υ και μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σε συνδυασμό με τα myPortal for Desktop / Outlook και το myAgent.

myPortal for Desktop

Το myPortal for Desktop είναι αυτόνομη desktop εφαρμογή για Windows και MacOS. Διαθέτει Favorites, Presence, Call pop up window, Call Journal, Chat, Search, click to Dial, Directories, Fax box, Conference management, κ.α.

myPortal for Outlook

Το myPortal for Outlook είναι η πιο εύχρηστη εφαρμογή καθώς ενσωματώνεται σαν “Add in” στο ribbon του Microsoft Outlook και υποστηρίζει και “click to Dial μέσω Outlook Contact Cards” και τις υπόλοιπες δυνατότητες των

myPortal to Go app

Το myPortal to Go app για iOS / Android κινητές συσκευές υποστηρίζει την λειτουργία VoIP client εφόσον είναι συνδεδεμένο στο WiFi δίκτυο της εταιρίας. Το κινητό τηλέφωνο μπορεί πλέον να λειτουργεί σαν εσωτερικό του τηλεφωνικού κέντρου.

Άλλες εφαρμογές που διαθέτει το Openscape Business και δίνουν σημαντικές λύσεις στην επιχείρηση είναι το “Unify Phone for Openscape”, οι εφαρμογές Contact Center, myAgent και myReports, και το myPortal for Teams που παρουσιάζονται στην συνέχεια.


Unify Phone for Openscape

Είναι η cloud συνδρομητική εφαρμογή τηλεφωνίας που διασυνδέεται με το Openscape Business και δίνει στον χρήστη την δυνατότητα να πραγματοποιεί κλήσεις μέσω του τηλεφωνικού κέντρου από όπου και αν βρίσκεται! Η εφαρμογή Unify Phone είναι συμβατή με iOS / Android κινητές συσκευές ενώ λειτουργεί και σε Η/Υ ως desktop web client.

myPortal for Teams (plugin)

Ενσωματώνεται στο Microsoft Teams και δίνει στον χρήστη πρόσβαση σε λειτουργίες Unified Communications (Favorites, Contacts, Call History) και τηλεφωνικών κλήσεων μέσω του Openscape Business.

myAgent for Contact Center

Το myAgent είναι η εφαρμογή για agents και supervisors του multimedia Contact Center του Openscape Business που υποστηρίζει μεταξύ άλλων:

    • Inbound contact center for voice calls, fax and e-mail.
    • Intelligent call distribution functions with calendar and flexible queue options.
    • Wall board
    • Realtime and historical reporting

myReports for Contact Center

το myReports είναι η εξειδικευμένη εφαρμογή που υποστηρίζει την εξαγωγή πάνω από 120 έτοιμων reports με στατιστικά για την απόδοση Agents, Queues κ.α. και με δυνατότητα αυτοματοποίησης, δηλαδή την προγραμματισμένη εξαγωγή και αποστολή reports σε χρήστες κ.α.

Με λίγα λόγια, το Unify OpenScape Business είναι ένα προηγμένο και αξιόπιστο all-in-one τηλεφωνικό κέντρο που συμβάλλει στο να γίνει η επιχείρηση πιο ανταγωνιστική μέσω:

  • της αύξησης της παραγωγικότητας των εργαζομένων της
  • της βελτίωσης της συνεργασίας και της κινητικότητας των εργαζομένων της
  • της καλύτερης εξυπηρέτησης των πελατών της