210-9321921

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Unify Openscape Business IP Τηλεφωνικά Κέντρα

To OpenScape Business της Unify είναι το προηγμένο IP & Ψηφιακό τηλεφωνικό κέντρο το οποίο παρέχει τις πλέον σύγχρονες IP δυνατότητες και εφαρμογές CTI - Unified Communications. Είναι ένα all-in-one σύστημα το οποίο είναι συμβατό με κάθε δικτυακή υποδομή και προσφέρει τις νέες δυνατότητες ανεξάρτητα απο την συσκευή που χρησιμοποιεί ο χρήστης!

Η επιλογή της αγοράς ενός OpenScape Business ή της αναβάθμισης του παλαιού σας κέντρου Siemens HiPath σε Openscape Business είναι μια απόλυτα ορθολογική απόφαση καθώς είναι ένα κέντρο που:

  • έχει ενσωματωμένο IP Gateway για την σύνδεση IP συσκευών τοπικά ή απομακρυσμένα καθώς και την σύνδεση SIP trunks VoIP παρόχων για φθηνότερες κλήσεις προς το εξωτερικό
  • διαθέτει εφαρμογές CTI - Unified Communications για Η/Υ και κινητά που αυξάνουν την παραγωγικότητα σας και βελτιώνουν την εξυπηρέτηση των πελατών
  • επιτρέπει την χρήση κινητών τηλεφώνων ως εσωτερικών του τηλεφωνικού κέντρου ανεξάρτητα απο το που βρίσκονται
  • παρέχει ευελιξία στην διαμόρφωση και επέκταση του και έχει χαμηλό κόστος απόκτησης και συντήρησης
  • ειναι συμβατό με όλα τα είδη γραμμών (ISDN – PSTN – SIP) και τηλεφωνικών συσκευών (IP - ψηφιακές – αναλογικές - DECT)


OpenScape Business – Παρουσίαση δυνατοτήτων

 Η σειρά Unify OpenScape Business περιλαμβάνει τα εξής μοντέλα:

  • τα κέντρα OpenScape Business X3, X5, X8 που διαμορφώνονται και επεκτείνονται με προσθήκη καρτών και licenses, και
  • το κέντρο OpenScape Business Χ1 με αρχική διαμόρφωση 2 γραμμές ISDN / 12 TDM εσωτερικά και δυνατότητα επέκτασης με licenses για IP εσωτερικά και SIP γραμμές.

Όλα τα μοντέλα, εκτός απο το X1, υποστηρίζουν διαμορφώσεις μέχρι 500 χρήστες σε 1 σύστημα ή 1000 χρήστες σε δίκτυο συστημάτων και παρέχουν ευελιξία στην επιλογή της δομής και των UC εφαρμογών σύμφωνα με τις ανάγκες σας!

 

OpenScape Business models

 

OSBiz X3 OSBiz X5 OSBiz X8 OSB X1 model
X3 X5 X8 X1

 

Μέσω των Unified Communications εφαρμογών, για Windows και Mac, επιτυγχάνεται η αύξηση της παραγωγικότητας και της συνεργασίας των χρηστών. Δυνατότητες όπως το Presence, το Click&Dial, το Call Journal, το Call Recording, o Fax Server, ενσωματωμένες στην εύχρηστη εφαρμογή myPortal, διευκολύνουν σημαντικά τους χρήστες και συμβάλουν στην καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση των πελατών. Ο χρήστης έχει να επιλέξει ανάμεσα σε 3 UC εφαρμογές - myPortal Smart στην βασική έκδοση και myPortal for Desktop ή myPortal for Outlook στην UC Suite έκδοση - εκείνη που τον εξυπηρετεί καλύτερα. Για τους mobile χρήστες, μάλιστα, υπάρχει η εφαρμογή myPortal to Go for Mobile / Tablet για να αξιοποεί τις δυνατότητες του myPortal όπου και αν βρίσκεται!

UC features

  • Presence
  • Conference server
  • Favorites list 
  • Directories
  • Click & Dial
  • Call Journal
  • Screen pop-up
  • Call Recording
  • Voicemail to email
  • Fax server
  • Call Forwarding
  • CallMe!
  • Notifications
  • Personal AutoAttendant
  • Instant Messaging 
  • Web Collaboration

 

UC clients

myPortal smart 1 myPortal Smart Favorites with Call Status myPortal for Mobile 1OSB myPortal to Go  myPortal to go Android Call Journal EN myPortal for Desktop 1 myPortal for Desktop Favorites EN myPortal for Desktop small EN myPortal for Outlook 1 OSB myPortal for Outlook

Πατήστε στις φωτογραφίες για να δείτε περισσότερες

 

 Εκτός από τις UC δυνατότητες, το OpenScape Business προσφέρει στην επιχείρηση τα εξής:

  • Κινητικότητα / mobility των εργαζομένων χάρη στο Mobile phone integration και το One Number Service. Το κινητό τηλέφωνο μπορεί πλέον να λειτουργεί σαν εσωτερικό του τηλεφωνικού κέντρου!
  • Device@Home για την σύνδεση IP συσκευών σε απομακρυσμένα σημεία (σπίτια, αποθήκες, υποκαταστήματα).
  • Multimedia Contact Center για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών.
  • Διασύνδεση με επιχειρηματικές εφαρμογές CRM, ERP κ.λπ. για την βελτίωση του τρόπου εργασίας των χρηστών.
  • Δικτύωση με άλλα τηλεφωνικά κέντρα με Voice & UC features μεταξύ OpenScape συστημάτων.
  • Διασύνδεση με εφαρμογές collaboration όπως το Circuit και το Openscape Web Collaboration για την βελτίωση της συνεργασίας των χρηστών.

Με λίγα λόγια, το OpenScape Business είναι ένα προηγμένο και αξιόπιστο all-in-one τηλεφωνικό κέντρο που συμβάλλει στο να γίνει η επιχείρηση πιο ανταγωνιστική μέσω:

  • της αύξησης της παραγωγικότητας των εργαζομένων της
  • της μείωσης του λειτουργικού της κόστους
  • της βελτίωσης της συνεργασίας και της κινητικότητας των εργαζομένων της
  • της καλύτερης εξυπηρέτησης των πελατών της

Πηγές Πληροφόρησης:

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: Unify Openscape Contact Center »